FAQ

Hoe ontvang ik mijn tickets? Hoe ontvang ik mijn tickets?
Wanneer ontvang ik mijn tickets? Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn? Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?
Zijn er kortingen voor kinderen? Zijn er kortingen voor kinderen?
Heb ik mijn identiteitskaart nodig bij de uitwisseling en ophaling van mijn tickets? Heb ik mijn identiteitskaart nodig bij de uitwisseling en ophaling van mijn tickets?
Kan ik de tickets annuleren, retourneren en een terugbetaling ontvangen indien ik de tickets niet kan gebruiken? Kan ik de tickets annuleren, retourneren en een terugbetaling ontvangen indien ik de tickets niet kan gebruiken?
Zijn jullie prijzen incl. de reserveringskosten? Zijn jullie prijzen incl. de reserveringskosten?
Ik heb een vraag of een klacht? Ik heb een vraag of een klacht?

Hoe ontvang ik mijn tickets?

Al uw tickets worden verzonden naar uw e-mailadres als e-tickets/vouchers. U dient uw e-tickets/vouchers te printen en een kopie mee te brengen naar Praag waar u ze op verzoek dient te tonen op de locatie of op de ontmoetingsplaats van uw reservering. Het is zeer belangrijk dat u alle informatie die staat vermeld op de e-tickets/vouchers zorgvuldig doorneemt.
Terug naar FAQ

Wanneer ontvang ik mijn tickets?

U krijgt uw ticket per email toegestuurd direct nadat u voor uw boeking heeft betaald en deze heeft bevestigd. Voor evenementen op aanvraag gelden andere voorwaarden. Leest u alstublieft hieronder het antwoord op de vraag: "Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn"?
Terug naar FAQ

Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?

Voor sommige evenementen, met name voor Laterna Magika en het ballet en de opera, dienen we de reservering bevestigd te krijgen door de locatie of onze plaatselijke leverancier in Praag. Meestal neemt dit minder dan 36 uur in beslag, dus normaliter ontvangen we nog dezelfde dag een antwoord uit Praag, of op z'n laatst de volgende dag (de eerstvolgende werkdag, indien de volgende dag in het weekend valt of een feestdag is). Dit noemen we "Een reservering op aanvraag". Wat er in de praktijk zal gebeuren is het volgende: wanneer uw reservering wordt bevestigd door de locatie of onze leverancier, zullen uw e-tickets/vouchers naar uw e-mailadres verzonden worden en de betaling zal worden afgerond. Indien uw boeking niet kan worden bevestigd door de locatie of door onze leverancier (meestal omdat het evenement is uitverkocht) zullen wij u een e-mail zenden om u te informeren dat de reservering niet bevestigd wordt en dat de reservering moet worden geannuleerd. Indien uw reservering niet wordt bevestigd en wordt geannuleerd, wordt er geen geld overgemaakt en wordt de betaling niet afgerond.
Terug naar FAQ

Zijn er kortingen voor kinderen?

Ja, kind-tickets (KIND) zijn beschikbaar voor vele door ons aangeboden bezienswaardigheden in Praag. Het is belangrijk de leeftijdsgrens te verifiëren voor elk type van ticket alvorens u reserveert, aangezien de leeftijdsgrens varieert.
Terug naar FAQ

Heb ik mijn identiteitskaart nodig bij de uitwisseling en ophaling van mijn tickets?

Nee, de persoon die de e-tickets/vouchers toont op de locatie of op het ontmoetingspunt voor uw reservering zal toegang hebben tot het evenement , bezienswaardigheid of tour.
Terug naar FAQ

Kan ik de tickets annuleren, retourneren en een terugbetaling ontvangen indien ik de tickets niet kan gebruiken?

Betaalde en bevestigde tickets kunnen in het algemeen niet worden geannuleerd, terugbetaald of ingewisseld voor een nieuwe datum. Desalniettemin kan de locatie en onze lokale agent proberen om uw tickets door te verkopen aan andere klanten of een restitutie te vragen voor uw tickets, we kunnen echter niets beloven. Meer informatie over onze annuleringsvoorwaarden is the vinden onder "Contact" in het hoofdmenu.
Terug naar FAQ

Zijn jullie prijzen incl. de reserveringskosten?

Voor sommige attracties, tours en diner-shows is de ticketprijs incl. de reserveringskosten. Voor andere evenementen is onze ticketprijs hetzelfde als ter plaatse en voor andere geldt weer dat we goedkoper zijn en flinke kortingen kunnen aanbieden. Wat geldt voor uw ticket kunt u terugvinden onder onze ”algemene voorwaarden” die u heeft geaccepteerd gedurende het proces van reserveren. Het is zeer belangrijk dat u ons beleid aangaande reserveringskosten heeft gelezen en begrepen zodat u er van bewust bent dat de prijs die u hier betaalt hoger dan wel lager kan uitvallen dan op de ticket vermeldt staat die u ter plaatse ophaalt.
Terug naar FAQ

Ik heb een vraag of een klacht?

Bij vragen of in het onwaarschijnlijke geval dat u klachten heeft, kunt u bij ons terecht, wij verzoeken u vriendelijk, contact met ons op te nemen door een email te sturen naar helpdesk@ticmate.com of ga naar “Contact” op onze website. Let er op dat alle vragen en/of klachten niet later dan 14 dagen na de voorstellingsdatum/wedstrijddatum/evenement datum naar ons gestuurd kunnen worden. Als we vragen en/of klachten na die 14 dagen krijgen dan zijn we niet in staat om u van dienst te zijn!
Terug naar FAQ

 

070 891 26 05 070 891 26 05 E-mail E-mail


In winkelwagen